Call center
Telefonpasning ved spidsbelastninger, ferie, sygdom
Vi kan sikre, at din telefon altid besvares ved f.eks. spidsbelastning, ferie eller sygdom.
TMCTelemarketing kan betjene de indkomne telefonopkald, som I ikke selv når, og med samme høje kvalitet som når I selv besvarer.
Inbound call center
Søger du et professionelt inbound call center til inbound call? I TMCTelemarketing er vi specialister i håndtering af inbound call og hjælper årligt en lang række større danske virksomheder inden for transport, it, forsikring, medicinal og print.
Kontakt os og fortæl, hvad vi skal løse og få et uforpligtende tilbud fra vores specialister i indgående telefonopkald og telefonpasning. Vores call center finder den løsning, der passer til jeres behov. Ring på tlf. 70 23 52 12.
Inbound call center – afvikling af kampagner
Vores inbound call center kan sikre, at din telefon altid besvares ved f.eks. spidsbelastning, ferie eller sygdom.
TMCTelemarketing kan betjene de indkomne telefonopkald, som I ikke selv når, og med samme høje kvalitet som når I selv besvarer.
Inbound call center med fokus på kvalitet
Vores succes inden for inbound tager afsæt i et stærkt team af erfarne telemarketingspecialister. Vores medarbejdere er fastansatte funktionærer, hvis kompetencer konstant øges gennem målrettet træning, uddannelse og coaching. Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten af vores arbejde.
- Overflow betjening
- Telefonpasning
- Ordremodtagelse og ekspedition
- Sekretærbistand via Call Center funktioner.